2013. február 28., csütörtök

5. rész- Találkozás II.


És én gondoltam elindulok feléjük. Köszönni akartam nekik vagyis inkább csak Farrah-nak, de nem azért mert Ginna-t nem bírom hanem azért mert azt hiszem belezúgtam Farrah-ba.. De nem szabad, nekem van barátnőm. A francba, erre nem is gondoltam, nekem is van barátnőm és mi van ha neki is van barátja, a rohadt életbe.. Na mindegy most odamegyek és megpróbálok vele beszélgetni..Tehát elindultam.. A gyomromban pillangók repkedtek a szívem nagyon gyorsan vert.

*Farrah szemszöge*

Amint Ginna-val végeztünk a beszélgetéssel két percre rá Harry felénk vette az irányt. Hihetetlen érzés fogott el, még több pillangó repkedett mint az előbb és még gyorsabban vert a szívem, ezt azért mert most Harry nem csak távol volt hanem egyre közelebb jött felénk. Szívem már a torkomba dobogott és amikor egy pillanatra egymás szemébe néztünk az olyan leírhatatlan volt, nem lehet egyszerűen leírni, még soha nem éreztem ilyet, soha. És ide ért, itt áll élet nagyságban előttem, ez a jelenet számtalanszor játszódott le a fejembe, és most valóra is válik, hihetetlen.
-Szia, Farrah ugye?-nézett rám majd meg sem várva válaszom megölelt, én nem ellenkeztem...
-Igen!-mondtam mosolyogva, mire Harry halkan kuncogni kezdett, majd elengedtük egymást, sajnos
-És te meg Ginna nem?-fordult húgom felé
-Igen.-mondta Ginna mosolyogva, majd Harry őt is megölelte
-Menjünk vissza a fiúkhoz.-javasolta a fürtös mire mi csak bólintottunk és el is indultunk.

*Fay szemszöge*

Amikor odajöttek a fiúk megölelni engem akkor boldognak de egyben kínosan éreztem magam mivel a másik kettő lány csak úgy itt hagyott egyedül. Nagy mindegy talán nem bénázok el semmit de ki tudja...
-Szia!-köszöntek nagy vigyorral arcukon
-Sziasztok!-viszonoztam mosolyukat
-Fay vagy ugye?-lépett oda hozzám Niall és akkor hirtelen pillangók feltámadtak a gyomromba, szívem felvett egy nagyon gyors ütemet és tenyerem izzadt.
-Igen, és éhes!-mondtam,- baszki ezt hogy éhes vagyok nem kellett volna, ajj már égetem magam-, szídtam magam, de a fiúk nevettek rajtam én meg csak kínosan bámultam őket..Elég gáz volt..
-Mutassam meg a büfét? Úgy is terveztem, hogy meglátogatom a büfés nénit mert már azt hiszem már negyed órája nem ettem semmit.. Mehetünk ketten!-ajánlotta fel a kis Ír manó, én elmosolyodtam rajta, nem csak én vagyok itt aki állandóan bír enni, rájöttem, mondjuk már régóta de ebben a sokkban nem esett le.
-Oké!-mondtam vidáman
-Akkor menjünk.
-Oké!-válaszoltam megint ugyan úgy, ez egy kicsit elmebajos... És elindultam balra
-Ömm Fay!... A büfé jobbra van.-nevetett fel a szőkeség
-Ööö.. oké, akkor menjünk!-mondtam kicsit kínosan
-Te is olyan "minden evő" vagy mint én-mutatott kis idézőjeleket a levegőben- tehát te is szeretsz enni? Mármint ne értsd félre nem baj az én is imádok enni!-mondta mosolyogva
-Dehogyis értem félre! Az evés az életem egy része és nem tartom cikinek, és Niall csak hogy tudj róla, szinte az egész világ tud arról hogy mennyire szeretsz enni-mondtam röhögve
-Igen?
-Igen! Sztár vagy! Mindent tudnak rólad, főleg a Directionerek, jobbak mint az FBI hidd el nekem!
-Te is Directioner vagy?
-Ajj Niall ennyire ezért nem lehetsz hülye, vagy még is? Igen az vagyok ezért tudok kb mindent rólatok.. De nézd megérkeztünk-mondtam mosolyogva
-Úúú, tényleeeeeeeg!!!!-ordíbált majd azt a két métert lefutotta ami a pult és közte volt, és már ott is volt, majd én is követtem példáját
-Na én is itt vagyok.
-De én előbb itt voltam!-nyújtotta ki rám a nyelvét
-De csak azért mert előbb indultál!- én a nyelvkidugás után még le is köptem, vicces volt ott a nyálam szerencsétlen arcán, nyakán és pólóján
-Ezt visszakapod!-szűkítette össze szemeit és elkezdett kergetni. Én csak futottam előle és sikítottam, kiértünk az udvarra és már ott volt a fiúknál a két lány is, de én erre nem tudtam nagyon figyelni, sőt még túl sokat is figyeltem rá mert a föld épp akkor lett megöntözve és még a slag is kint volt hagyva és én csúszással és egy botlással a földön termettem, egy ügyes akrobatika amitől mindenki szinte már földön fetrengett még Niall is de ő nem röhögött mert ő is elesett. Sár volt a szájába és azt próbálta kiköpni.
-Fújj, Niall, ezt hagyd abba menj inkább most ki a szád!-mondtam neki röhögve mert elég vicces volt
-Fújj, ez undorító, oké de gyere te is segíts kimosni a pólómat meg a gatyámat, ez mind miattad van!-háborodott föl
-Jó jövök, de nem, ha ne kezdesz el kergetni nem lesz ez, és ha nem látnád akkor én is tetőtöl talpig sáros vagyok, csak nekem a számba nincs!
-Dehogyisnem!-ezt kimondva belemarkolt a sárba és a marék sarat a számba nyomta, én meg megdobtam ugyan ilyen sárgolyóval.
-Sárcsataaaa!!!-hallottam meg Louis hangját és már el is kezdett rohanni felénk, mögötte a többi három majommal, gyúrtak ők is egy-egy sárgolyót és Ginna és Farrah felé kezdtek el futni és rájuk dobták a sarat..
Erre ők is felkeltek és dobálózni kezdtek.Niall felkapott és egy medence fele kezdett el velem futni, és beleugrott velem együtt. A víz hideg volt ezért hamar a szélére úsztam és kiültem a szélére.Niall odaúszott.
-Normális vagy? Majdnem szívrohamot kaptam a hideg víztől!-ordítottam rá
-Nem vagyok normális, de te se! De nem kaptál szívrohamot!!
-Jó lehet hogy nem vagyok normális, de normálisabb mint te! De kaphattam volna!!
-De mondom hogy nem kaptál!! És nem vagy normálisabb!-nyújtotta ki rám a nyelvét
-Jó akkor nem haltam meg, és oké ugyan olyan normálatlanok vagyunk mind a ketten így jó?-mondtam szemeimet forgatva
-Tökéletes!-jelent meg egy önelégült mosoly az arcán, én erre belöktem a vízbe, az a szerencsétlen csak ott úszkált a vízben azt se tudta hogy mi van.. De elkezdett kifelé jönni és gyorsan elkezdtem futni a lány wc fele mert oda ő nem jöhet be, de ő szart rá, ugyanis bejött.
-Héj, ez a lány wc!
-Teszek rá, érted jöttem, megbosszulom, hogy belöktél a vízbe!
-Ha veszek neked egy pizzát békén hagysz?
-Pizzát? Milyen pizzát?
-Igen, pizzát, és amilyet akarsz.
-Oké akkor mehetünk is!-mondta vidáman
-Oké.-elindultunk a büfé felé csurom vizesen, kb öt perc alatt ott is voltunk, Niall rendelt magának egy pizzát, én meg egy hamburgert és mikor készen lett gyorsan kifizettem és visszamentünk a többiekhez.

*Farrah szemszöge*

Niall és Fay elcsúsztak a sárban mi nevettünk aztán jött Louis fergeteges ötlete, hogy sárcsatázzunk. Niall beleugrott a medencébe Fay-jel és aztán eltűntek, azt nem tudom, hogy miért mert éppen megdobtak. Amég ők nem tudom hol voltak addig mi még egy kicsit sárcstáztunk aztán beszélgettünk. És akkor megjelent.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése