2013. február 11., hétfő

3.rész: Azt hiszem nem bírok csütörtökig várni..

*a telefonálás után*

-Faaaaay- kiabáltam vidáman
-Igeen?!-válaszolt hasonlóan mint én, csak ő még nem tudta hogy miért
Benne leszünk a klippbe és csütörtökön már találkozhatunk is a fiúkkal.-ezt kiabáltam, ezért meghallotta ezt Ginna és Ben is, Ginna ide futott Ben meg csak ide sétált..
Mikor ide értek mindketten Ginna meg se tudott szólalni, de Ben.., hát ő rögtön belekezdett a szúrós megjegyzéseibe..
-Most komolyan azokkal a "szépfiúkkal" akartok mutatkozni egy klippben amit több millióan is fognak látni?!-kérdezte a gonosz bátyám, irónikusan mondta a szépfiúkat. mondjuk ez tőle várható volt..
-Igen!-mondtuk egyszerre a lányokkal-És kérlek Ben most ne rontsd el a kedvünket, ja várj azt most lehetetlen!-nevettem fel kicsit gonoszan-Amúgy meg az hogy ilyen megjegyzésekkel illeted őket az arra utal, hogy féltékeny vagy rájuk! Majd akkor fikázhatod őket amikor majd annyit elérsz mint ők! Jó, mindenkinek megvan a véleménye de nem mindig kell őket kimondani!-mondtam egy kicsit felháborodottan, de még mindig mosolyogva mert ezt a mosolyt egy ideig nem fogja tudni senki letörölni a képemről, még azt sem tartom kizártnak hogy nem mosolyogva fogok aludni, mondjuk az elég vicces lenne, gondoltam miközben a lányok egyet értően bólogattak...
-Még, hogy féltékeny?! Pff... Rájuk soha!- mondta Ben, és azt hitte hogy elhiszzük.. Na mindegy az ő dolga..- Na mindegy ti tudjátok, hogy kivel mutatkoztok és hogy hol, jó éjt!
-Jó éjt!-mondtuk hárman
-Ginna lécci kimennél a szobából?- néztem rá bociszemekkel
-Oké, oké kimegyek.-mosolygott majd megölelt- a hülye bociszemeidnek nem lehet ellen állni
-Tudom!-mondtam önelégülten
-Jó éjt!-köszönt el kedvesen
-Neked is!-válaszoltuk Fay-jel, majd húgom kiballagott a szobámból én meg becsuktam utána az ajtót.
-Farrah! Ez olyan hihetetlen! Hamarosan a One Direction-nel lezsünk video klippet forgatni! És kitudja mi következhet még ki ebből, barátság vagy talán összejövök Niall-el, te meg Harry-vel és együtt éljük le az életünket három gyerekkel!- mondta ezeket az ötleteket..
-Fay, neked elég nagy elképzeléseid vannak, de ezek nem így mennek ahogy mi ezt elképzeljük..sajnos, Ők sztárok nem hiszem, hogy pont ilyen átlagos lányokkal kavarnának mint mi. De valóra válhat mert vannak különleges fordulatok az életben amit nem mi döntünk el, szóval csak éljünk a pillanatnak!
-Ezt úgy bírom benned, hogy elbizonytalanítod az embereket, de aztán egy mondattal 100x olyan bátorrá varázsolod őket!-mondta Fay
-Igen! Nekem ilyen különleges tehetségeim vannak!-mondtam öndicsérően
-Ja, és az egód is nagy!-mondta barátnőm
-Hát ezzel nem mondtál újat!- mondtam neki, majd kinyújtottam rá a nyelvem, Ő is ugyan így tett.
Majd nevetni kezdtünk. Amikor abba hagytuk a röhögést, megszólaltam:
-Na, most már menjünk aludni, mert holnap suli..-húztam félre számat
-Ja, szerintem is! Csak elmehetek zuhanyozni?
-Persze, de te eddig nem is zuhanyoztál?!-kérdeztem döbbenten
-Nem, na de most gyorsan megyek- mondta, és ezzel már a fürdő irányába is vette az utat
Én már nagyon fáradt voltam, ezért amíg Fay zuhanyozott engem elnyomott az álom...

*Fay szemszöge*

Amikor végeztem visszamentem a szobába, de Farrah már aludt, ezért én is beburkoltam magam az ágyba és  eltettem magam holnapra.

*Másnap reggel*

Reggel a telefonom csörgésére keltünk, mert be volt állítva az ébresztő. Felültem, megnéztem, mennyi az idő, 6:40, még korán van..Ezzel vissza is dőltem az ágyba. Negyed óra múlva már minde a ketten felkeltünk.
-Jó reggelt!-mondta fáradt hangon Farrah
-Neked is!-válaszoltam ugyan ilyen hangon
Gyorsan felöltöztünk, fogat mostunk, megfésülködtünk, és már el is indultunk az iskolába.
Amikor lekezdődtek az órák nem tudtam az anyagra figyelni mert, a találkozáson járt az agyam. Hogy ne égessem le majd magam előttük. Niall-nek tetszek-e majd?! És még hasonló ilyen gondolatok ezrei cikáztak a fejemben, de a valóságba a tanár nő hozott vissza:
-Turner kisasszony maga ide figyel?-kérdezte morcosan a tanár nő
-Igen, persze...-hazudtam
-Akkor szeretném is látni!-mondta még mindig mérgesen, mire én lesütöttem szemeimet

*Farrah szemszöge*

Amikor vége lett a sulinak elmentem Fay-hez. Ott boldogan, röhögcsélve eltöltöttük a délutánt.Amikor hazamentem már fél tíz volt úgyhogy vettem egy gyor zuhanyt és lefeküdtem aludni, csak hogy nem tudtam.Ennek az oka csupán az volt hogy már hamarosan megőrülök mert alig bírok csütörtökig várni, és még csak kedd van, jó két nap de akkor is ebben az esetben ez egy örökkévalóság... Annyira szeretném már őket személyesen megismerni, és hülyülni velük, csak ez még odébb van először azt kell elérni hogy bízzanak és barátkozzanak velünk. Szerintem egy nap után már lehet hülyéskedni fogunk EGYÜTT a forgatáson. Most inkább el kéne aludjak, akkor ha holnap felkelek már csak egy napot kell várjak és már találkozunk velük.....

2 megjegyzés: