2013. március 12., kedd

6. rész- Minden rosszban van valami jó..




És akkor megjelent egy lány. Nem tudtam ki az. Oda ment Harry-hez és szájon puszilta.- Mi van? Neki van barátnője? És én erről miért nem tudtam, hiszen majdnem mindent tudok róla? Ez nem igaz.. Semmi esélyem nála ez már biztos.- Elsápadtam és csak néztem őket. Közben vissza ért Niall és Fay is. Néztem őket, irigyeltem azt a lányt, szép volt és Harry barátnője, de én akarok az lenni! Éreztem, hogy végigfolyik az arcomon egy könnycsepp. Gyorsan felálltam és elindultam a wc-be. Fay észrevette és utánam jött. Ő tudta mi a bajom,azt hiszem.. Beértem és  Fay jött utánam, becsuktuk az ajtót, megölelt.
-Semmi baj! Úgy is szakítani fognak, ő nem az igazi Harrynek ezt látom rajta, csak kihasználja.
-De baj! És miért nem tudtam róla, mindent tudok szinte róluk?! És nem volt benne az újságba?-kérdeztem, majd elengedtem.
-De benne volt...-sütötte le szemeit- A hétfőibe volt benne. Ne akadj ki! Én csak azt akartam, hogy vidáman gyere el a forgatásra! Nem akartam, hogy szomorú legyél. Nem hittem volna, hogy eljön ide, és ezért kitéptem azt az oldalt és elvittem haza, magamhoz, hogy ne lásd meg..-ezen lesokkoltam..
-Jó köszi, meg minden de jobb lett volna ha tudok róla! És a net?? Ja tényleg már vasárnap óta nem gépeztem.. Basszus..-húztam félre a számat 
-Oké, látom hogy nem sírsz már akkor visszamehetünk?-kérdezte barátnőm
-Igen.. 
-Oké-és ezzel el is indultunk. Amikor kiléptünk, mindenki ránk nézett-Csak wc-n voltunk..-mentegetőzött barátnőm majd leült a többiek közé. Én még ácsorogtam. De odajött hozzám Louis.
-Gyere velem egy pillanatra!-megfogta a csuklómat és elkezdett húzni maga után.
-Mi van?
-Miért sírtál?- ne már, ő is látta?
-Nem is sírtam!-próbáltam mentegetőzni
-Farrah! Engem nem tudsz becsapni, láttam!
-Jó, igen sírtam. Na és?
-De miért sírtál?
-Muszáj elmondanom?
-Igen!
-De nem akarom!-nyafogtam
-De elfogod! Addig nem engedlek vissza!
-Akkor nem megyek vissza!
-Harry miatt ugye?
-Mi?
-Amikor odajött a barátnője akkor úgy nézted őket, hogy majdnem kiesett a szemed, és aztán elkezdtek folyni a könnyeid..
-Oké, igen, miatta! De semmi esélyem nála, van barátnője. És amúgy se érdeklem, én csak egy vagyok a sok közül..
-Héj, nem csak egy vagy a sok közül!- mondta majd megölelt.. Elengedtük egymást majd folytatta- És nem vagyok vak amikor megjöttetek láttam hogy néztetek egymásra! És Harry azért nem minden lányra így néz, és ez a lány a mostani barátnője egy szörnyeteg, nem hagyja élni és hülyéskedni, még azt is nehezen viseli el ha fótózkodik vagy puszit ad a rajongóinak.. Valahogy erre rá kéne ébreszteni.. És alapból Harry az enyém, és nem az övé!
-De Louis ez nem a mi dolgunk, az ő döntései, ő dönti el hogy hogyan és kivel cseszi el az életét! Hidd el szeretem de ez ellen nem tudok mit tenni. Még le vagyok sokkolva, csak most tudtam meg, hogy van egyáltalán barátnője.
-Igazad van..-húzta félre a száját- De várj! Te csak most tudtad meg?
-Igen.
-De hát írták az újságok és a neten is fennt van!
-De az újságomból kitépte a lapot a barátnőm és elvitte hogy ne lássam meg, csak jót akart.- felsóhajtottam- És nem neteztem mát vasárnap óta..
-Jaa így már érthető..
-Igen, de menjünk vissza a többiekhez
-Menjünk!-mondta majd elindultunk visszafele. Amikor visszaértünk leültem a földre. Már kb fél öt körül lehetett. Már haza akartam menni, de Ginna és Fay jól el voltak úgyhogy inkább csak ültem a földön tovább. Még ott volt az a hülye boszorkány. Az egyik pillanatban Harry rám pillantott, én is rá, és mindketten elmosolyodtunk. Ezt persze észrevette a barátnője, ezért azonnal magához rántotta és vadan megcsókolta, úgy néztek ki mint két idegbajos..- De azért mégis csak, Miért előttem kell ezeket a dolgokat csinálniuk? Most totál rosszul érzem magam. Itt nyáladzanak. Miért pont vele? Miért nem velem? Mindig csak a csúnya lányokat szedi fel! Itt van több millió szép csaj aki csak őt akarja, köztük persze én is, de persze Ő a totál hiperszupermega csúnya lányokkal jár állandóan.. Na jó van pár kivétel de kb 100-ból 5 aki szép volt... Komolyan mondom ez a srác beteg! Nem igaz, hogy a csúnyák kellenek neki vagy lehet csak azért csinálja hogy ne legyen nála szebb a barátnője, de akkor is erről egy fiú csak álmodik, hogy több millió lánynak kelljen, és ő ezt ki se használja?! Ha tehetem minél hamarabb elviszem orvoshoz! A hormonjaim a fellegekben jártak de aztán jött ez a hülye csaj és most meg már lesüllyedt minuszba. Magyarul: Amég nem volt itt addig happy voltam de amikor megjelent.. Szóval most már tökre nem vagyok az! - Elmélkedésemből már megint valaki kirángat.. Most Liam.
-Igen?
-Ja csak véletlen meglöktelek.. Bocsi-vágott kiskutyaszemeket
-Nem baj!-válaszoltam neki
-Amúgy valami baj van?
-Nincs. Dehogy!-mentegetőztem
-Akkor miért vagy így letörve?- ha te azt tudnád..
-Ömm.. Mindegy az! Inkább beszéljünk valami másról! Milyen ha..ömm....megtámadnak a rajongók?-próbáltam terelni a témát
-Farrah, ne tereld a témát! És nem, nem mindegy mert valakinek csak el kell mondani, hogy mi a bajod!
-Erre vannak a barátnők, mint Fay, meg még sok minden másra is persze!-vigyorogtam képébe
-Jogos, de most Fay nem ér rá beszélni!
-Jó-jó, de most komolyan, miért mondjam el neked?
-Mert érdekel! És akarsz a barátom lenni?
-Oké elmondom! Ez most komoly a barátod? Mint az oviban! De igen akarok!
-Dejóó!! Na akkor elmondod?
-Igen, csak akkor gyere el közben a büfébe, majd útközben elmondom, és együnk valamit mert éhes vagyok!
-Ez jó ötlet! Oké, menjünk!-és ezzel el is indultunk. Elmeséltem neki a sztorit Ő meg csak megölelt, tényleg nagyon jó barát, és megértő! Megadta a számát is, Ő az első. De szerintem már vége lehetne ennek napnak, mert nincs kedvem tovább nézni hogy, hogy nyáladzanak.. Már menni akarok!! De most elment végre!!  De akkor is elindulok és egyedül, ki kell szellőztessem a fejem.
-Fay, Ginna, én elindulok haza ti még maradjatok nyugodtan, látom jól elvagytok, de én már fáradt vagyok!-mosolyogtam rájuk
-Oké, akkor majd jövünk!-mondta Ginna röhögve, biztos mondott valamit neki Louis..
-De ilyen hamar?-jött a kérdés Harry-től..
-Igen, már fáradt vagyok és még pótolnom kell az anyagot, én még suliba járok.. Sajnos..
-De a suli jó!-mondta Zayn. Zayn?
-Persze, a tanulást, és a tanárokat leszámítva! De ez most pont te mondod akit kettőből is kicsaptak?
-Ömm, igeen!
-Hát oké.-nevettem el magam, jó kis társaság ez..
-Ne kísérjelek el?-kérdezte Harry, most pont az ő társasága nem hiányzik, de mégis csak Ő az a fiú akiért annyira oda vagyok, hogy mondhatnék nemet? De muszály az agyam szerint, de a szívem az ellenkezőjét mondja, ajj mit mondjak most?-Szóval?
-Jó, gyere, legalább nem kell egyedül sétáljak! De várj! A rajongók?
-Miattuk ne aggódj, felteszem a kapucnimat.. Meg amúgy is sáros vagyok, nem fognak felismerni!-kacsintott rám
-Oké!
Elindultunk. Kínos csend volt. De Harry ezt megszakította.
-Amúgy fanok vagytok?
-Ez nem egy értelmű? Amúgy igen, és leszünk is örökre!
-Ennek örülök!-én csak egy mosollyal jutalmaztam ezt- De ha fanok vagytok, és szerettek minket, akkor kell, hogy legyen egy kedvenced is!-jajj nee, most erre mit modjak? Hogy igen te vagy az és imádlak! Ezt nem fogom.
-Nekem olyan nincs, mindegyikőtöket szeretem!
-Értem-cslódott volt, és ezt nem volt jó látni!
-Vagy, talán lehet, hogy van még is!- erre már felkapta a fejét.
-És ki az?
-Azt nem mondom el!
-Miért?
-Mert elmondod neki!
-Szóval akkor nem bízol bennem?
-Nem erről van szó!
-És még ráadásul nem is én tetszek neked?-vágta be a durcát, és megállt
-Harry! Miért érdekel hogy melyikőtök jön be nekem, mikor neked van barátnőd?!

4 megjegyzés:

  1. Hamar köviiiit!!:DNagyon jó!! <3

    VálaszTörlés
  2. Szia Fanni.Mikor hozod a kövi részt?Már nagyon várom a folytatást!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Niki!:) Valamikor a héten már hozom, már hamarosan kész :)

      Törlés