2013. február 20., szerda

4.rész.- A várva várt találkozás..

*Szerda este*

Ma Fay-nél alszok, így együtt tudunk holnap reggel készülődni és menni a forgatásra.
-Szóval Fay, ismételjük át még egyszer a szabályokat- ő csak bólogatott rá egy sort- 1.nem ájulunk el a látványuktól, 2. nem fogunk nyomulni, teret hagyunk nekik, 3 nem sikítunk a fülükbe, és a legfontosabb 4. próbálunk átlagosak, és olyanok lenni mint általában, még ha belül tombolunk is..-fejeztem be a szabályok sorolását
-Azt hiszem menni fog! De várj, egy kérdés!
-Mond, vagyis kérdezd!-utasítottam
-Ugye ha úgy alakul  és adnak rá esélyt, hogy hülyüljünk velük akkor ugye nem kell visszafogni magunkat?!
-Nem kell, csak nem szabad túllépni a határt, mondjuk a hülyeségnek nincs határa tehát egyáltalán nem kell visszafogni magunkat hiszen ők is ugyan olyan őrültek mint mi, de semmi sértőt nem szabad mondani! Csak maradjunk önmagunk, lazák, hülyék, őrültek, de néha, ha kell komolyak és illedelmesek.-jellemeztem magunkat
-Értem.. Tehát önmagunkat adni..
-Pontosan!
-Jól van, menni fog!-mondta
-Szerintem is!-mosolyogtam
-Farrah, menjünk le enni!- utasította éhenkórász barát nőm
-Oké, úgy is kezd már üres lenni a pocim....
-Nekem nem kezd, hanem már az!-panaszkodott ez a szerencsétlen teremtmény 
-Valahogy sejtettem! Hiszen te mindig tudnál enni!
-Igen!! Miért baj?!-kérdezte tettetett felháborodottsággal miközben már leértünk a konyhába
-Dehogy, csak nem értem, hogy, hogy tudsz ennyit enni..
-Hát így!- vett a szájába valami ételt- Hmm.. Hogy ez mennyire finom!-mondta örömteli hangon, teli szájjal, mintha kb. egy hete nem evett volna..
-Hát neked most úgy őszintén, mi nem finom?
-Ömm.... Izé... Ezen gondolkoznom kell még.. majd szólok ha eszembe jutott valami!-válaszolt mosolyogva
-Oké, de én is kaphatok valamit, vagy egyedül akarod kiüríteni a hűtőt?-kérdeztem nevetve
-Őszintén?! Egyedül akarom és ha nem lennél a legjobb barát nőm most ezt is tenném, de mivel az vagy.. Fogj amit akarsz, csak azért hagyj valamit nekem is, vagyis sok mindent..
-Óhh, milyen nagylelkű!-mondtam ironikusan
-Nagyon köszönöm őszinte elismerésed, ami teljesen mértékben igaz!-mondta röhögve, paradicsom pirosan
-Pfffff-nevettem el én is magam
Hirtelen bejött Fay apukája mikor mi szó szerint a földön fetrengtünk a röhögéstől, egymáson nevettünk
-Lányok! Jól vagytok, nehogy megfulladjatok?!-mi a röhögéstől nem tudtunk válaszolni- Na jó, én inkább kimegyek...- mondta, aztán sarkon fordult és kiment a konyhából, elég viccesen nézhetett ki ez a jelenet, ugyanis hallottam Fay apját, hogy nevetve vonult ki. Amikor már elmúlt a röhögő görcs választottunk enni, inni és elkezdtük a vacsoránkat enni.
-Amúgy Ginna hogy fog jönni a forgatásra?-érdeklődött
-Ja hát Őt anya fogja hozni.-erre Fay elkezdett nevetni, az nem tudom hogy miért nevetett, de Őt látva engem is foglyul ejtett a röhögés.. Ilyen nevetésekkel teltek az órák addig ameddig el nem aludtunk.
Reggel fél nyolckor keltünk mert csak fél tízre kellett menni. A két óra alatt mind ketten megfürödtünk, hajat mostunk, felöltöztünk, szolidan  ki sminkeltük magunkat, megcsináltuk a hajunkat, mindketten kiengedve hagytuk, Fay kivasalta és meg a természetes hajamat hagytam mert most éppen tetszett ez, és elindultunk. Mivel meleg volt

Fay ezt vette fel:

Én pedig ezt:



Fay apukája vitt el minket. A helyszínen találkoztunk Ginna-val is, aki ezt vette fel, ő is kiengedte haját és kivasalta,:



Gyorsan elmondtuk neki a szabályokat amire azt mondta, hogy "menni fog" majd vettünk egy nagy levegőt és elindultunk, egy kedves nő szólított meg minket:
-Sziasztok! Biztos ti vagytok a táncosok, gyertek velem! A fiúk már nagyon vártak titeket!
-Jó napot! Igen, mi lennénk, oké, mi is hogy találkozzunk velük..-válaszoltam kedvesen, mosolyogva mire Ő is elmosolyodott. Közben oda értünk, és megpillantottuk a fiúkat.
-Fiúk! Itt vannak a lányok!-kiabált rájuk a kedves nő, mivel szokásuk szerint baromkodtak.
-Óhh, sziasztok!-szólalt meg egyszerre Lou és Harry zavartan, és rögtön befejezték a bohóckodást.
-Sziasztok!-köszöntünk hárman nevetve, pont olyanok amilyennek gondoltuk, csak élőben még jobban néznek ki különösen Harry...- Én Farrah Davis vagyok.-kezdtem el a bemutatkozást, addigra a nő már nem volt ott. Egyszerűen felszívódott.Biztos a fiúkat bámultuk..
-Fay Turner. -folytatta barát nőm
-Ginna Davis.- fejezte be Ginna
-Mi meg a One Direction, de gondolom tudjátok.-mondta Zayn 
-És szerintem a nevünket se kell mondani.-szólt közbe Liam is egy kacsintás kíséretében
-Igen!-mondtuk megint hárman, olyan vicces így beszélni, mintha megbeszéltük volna mit akarunk mondani. A szívem hirtelen 100x gyorsabban vert az átlagosnál, a hasamban az ezernyi pillangó kiszabadult börtönéből, abban a pillanatban azt éreztem, ha most meghalnák boldogan halnák meg, mikor Harryre pillantottam és ő is rám nézett, egymás szemében gyönyörködtünk, a zöld szemű szörnyeteggel aki miatt most még jobban elvesztettem az eszem, rá mosolyogtam-már nem bírtam ki, muszály volt elmosolyogjam magam-de Ő viszonozta. Most már ki merem mondani hogy ilyet még senki iránt nem éreztem. Elmélkedésemből drága testvérem hozott vissza, jobban mondva lökött vissza, mert meglökött hogy figyeljek rá.
-Áuu-mondtam halkan, hogy más ne hallja
-Bocsi, csak olyan furii voltál, bambultál és aztán hirtelen elkezdtél mosolyogni.-mesélte a velem történteket-Csillám pónit láttál? Vagy várj már tudom, unikornist!-viccelődött
-Nem láttam semmilyen pónit, csak azt hiszem Harryvel szemeztem...-válaszoltam neki mosolyogva
-Óóóó, te jó isten, itt már komoly gondok vannak!-vágott komoly képet-Harry nem jó választás, inkább nézz rá Zaynre!-javasolta fejcsóválva
-Figyelj Ginna!-hívtam félre- 1.imádom az összes tagot, de nekem Harry tetszik belőle, 2. Liamnek amúgy is van barátnője akit imád és örülök nekik, 3.Harry közelében úgy érezem magam mint senki másnál, persze jó értelemben, ezt most tapasztaltam-fejeztem be az okok sorolását
-Te szerelmes vagy Harrybe!-jelentette ki fülig érő mosollyal
-Azt hiszem... Tartok tőle.. De szerintem is ez a helyzet-nyőgtem ki lesütött szemekkel, mosolyogva
-Először is, fejezd be végre a mosolygást mert a végén így marad a szád!-javasolta húgom-A másik meg, hogy nem lehetetlen ez a kapcsolat, szerintem neki is bejössz..
-Neki szinte minden lány bejön...
-De te lehet más vagy!-bíztatott
-Gondolod?
-Igen, láttam, hogy néz rád! 
-Hát jó, de neki akkor is csak ilyen 1-2 hónapos kapcsolatai vannak!
-Jajj Farrah, kuss már és élj a pillanatnak, vagy ezt csak másoknak tudod mondogatni?-förmedt rám de teljesen igaza volt..
-Oké, igazad van most hallgatni fogok a nem tudom mimre..
-Na ez a beszéd!!
Még beszélgettünk egy kicsit aztán visszamentünk.

*Harry szemszöge*

Amikor megjöttek a lányok megakadt a szemem a hullámos, szőke hajú lányon, Farrah-n.Nagyon szép, de vajon kedves is vagy csak kívülről tűnik annak? Majd meglátom, lehet, hogy ebből még kifejlődhet egy kapcsolat is.. Hirtelen felgyorsult szívverésem, a gyomromba a pillangók felébredtek, és csak méregettem a lányt, szerintem az elmúlt években nem éreztem ilyet egy lány iránt sem, sok "kapcsolatom" volt de ezek csak amilyen gyorsan jöttek olyan hamar mentek is.. Ilyen 1-2 hónapos kapcsolatok voltak.. De Őt másnak érzem, Ő olyan valódinak tűnik, de mint ahogy mondtam felmerül a kérdés hogy ez csak a külső vagy a belső is ilyen? Ő is elkezdett engem szemügyre venni és hirtelen összeakadt a tekintetünk, mindkettőn szájára mosoly húzódott, ezt a pillanatot testvére szakította félbe, mivel meglökte, aztán félrevonultak és valamit elkezdtek tárgyalni. Mi addig  fiúkkal megöleltük Fay-t mert a másik kettő lány ugye beszélget... Kb. 10 perc után visszajöttek és én....

4 megjegyzés: