2013. június 17., hétfő

8.rész-Élménydús este..


-Köszi a fuvart!-mosolyogtam rá
-Szívesen, máskor is!-kacsintott rám.,..,becsaptam az ajtót és néztem ahogy elindul. Én elindultam a kapu felé. Bementem az ajtón. Senki sincs itthon.A nappaliban megy a TV. Benéztem és megláttam, hogy ki is van ott... A nagyi!! De hol vannak a többiek? És a nagyi hogy-hogy hazajöhetett?
-Szia kincsem-köszöntött mosolyogva
-Sziaa...Hogy-hogy itt vagy? És miért nincsenek itthon a többiek?
-Elengedtek a kórházból
-Oké, a többiek?
-Szerintem felmentek...
-Mármint Fay és Ginna?
-Neem..Nem csak ők voltak...
-Hát még ki? Vagy kik?
-A barát nőd és a húgod meg még voltak mások is de én őket nem ismerem..-mondta.Na kik lehetnek itt..?
-Jó én felmegyek a szobámba,de amúgy lehet, hogy csak anyáékat láttad..
-Nem hiszem...
-Jól van, megnézem- mosolyogtam rá
-Oké, majd szólj ha valami van.
-Persze. De vigyázz magadra!
-Mint mindig!- nevette el magát, én elmosolyodtam. Elindultam a lépcsőn, elgondolkoztam az élet nagy dolgain..
-Ááááááááááá-sikítottam, valaki megfogta hirtelen a vállam
-Nyugii, csak azt akartam...
-Normális vagy??-förmedtem rá-majdnem szív rohamot kaptam!!
-jóó...
-Okéé.. Mind egy.. Mit akartál?-kérdeztem Louistól
-Hát csak azt hogy mutass egy jó búvóhelyet, eldugni a kajákat Niall és Fay elől, itt van minden-fordult és kopogtatta meg az utazótáskáját.Utazó táska? Hát oké..
-Oké, mutatok, de minek eldugni előlük? Lehet kiszagolják, hogy hol van...
-Hmmm... Igaz...Akkor a ház közelébe nem szabad rejteni-töprengett
-Pince?-kérdeztem Louistól, bólintott
-Figyelj, levinnéd egyedül? Mert úgy nehezebben bukunk le..
-Hát jó, akkor add ide.-odaadta a táskát. Huhh lehet rossz döntés volt.. Egyedül félni fogok.. Na mindegy..elindultam..Leértem a pince ajtóhoz nagy levegő kifúj.. kinyitottam minden tiszta pókháló és sötétség..nagyszerű, nem hoztam elem lámpát. Beléptem az egyik lábammal. Hirtelen valaki berántott és befogta a számat. Nagyon megijedtem úgyhogy egy kicsit elfordítottam a fejem és ráharaptam az ujja aljára. El is vette a számról a kezét és felszisszent, de erősen szorított magához, nem tudtam ki ő mert háttal voltam neki de éreztem, hogy nem akar bántani, hogy biztonságban vagyok ezért elgyengültem már nem szorítottam annyira a csuklóját csak fogtam- bocsi- szólaltam meg..
-Nem baj- szólalt meg a rekedtes hang mögülem..Várjunk csak! Ő nem...
-Harry!!-kiáltottam föl
-Psztt- hallgattat ott el
-Miért csináltad ezt? És miért vagy a pincénkben?
-Mert azt hittem jó poén lesz
-Nem volt az..azt hittem hogy valami pedofil állat vagy..-óóó azok a pillangók hogy még mindig itt van mellettem és vigyáz rám..csodálatos
-Bocsánaat- jujj boci szemek és az alsó ajka le van hajtva. Megbocsájtok! Nem kérdés..de nem is haragudtam rá
-Nem baj-mosolyogtam
-Akkor jó- éreztem a hangján, hogy ő is mosolyog..Maga felé fordított a szemembe nézett, elkezdett felém közeledni és... egyszer csak valaki a nevemet kiabálta, Louis!!! Ááá nem igaz! Hirtelen visszahátrált-bocsi, tudom nem szabad sajnálom, de valamiért nem tudtam ellenállni-hadarta
-Nem! Semmi baj! Felejtsük el jó?
-Az a baj, hogy nem tudom elfelejteni..ezt se, és semmit se amikor találkoztunk és amikor együtt mentünk haza...a csók..-mondta halkabban a "csók" szót..most mit csináljak? Én se tudom elfelejteni..! Mit érezhet?
-Héj Farrah!!-kiabált újra türelmetlenül Lou
-Mindjárt jövök-kiabáltam vissza
-Oké, de siess!-jött a válasz..
De Harrynek mit mondjak? És ez, hogy itt fürkészően bámul..Nem igaz!
-Harry..-felcsillant a göndör szeme- vissza....kéne..mennünk-nyögtem ki végül..Nem erre számított..látszik rajta..Megbántottam? Nem tudom, ha a szívemre hallgatok biztos nem ezt mondom..akkor nem is mondtam volna semmit csak megcsókoltam volna..
-Óóó..Igen...lehet-mondta csalódottan
-Sajnálom..-mondtam bűnbánóan
-Nem kell, tényleg nem lenne szabad..hiszen van barátnőm
-Igen. De valamit azért kérdezhetek?
-Bármit-erőltetett egy halvány mosolyt..leültem egy nagyobb kőre ő pedig mellém ült
-Te..szerelmes vagy Taraba?
-Húhh nem erre számítottam-mondta kínosan, én csak bólintottam várva a választ..vette is-igazából..nagyon semmit se érzek azon kívül iránta hogy jól néz ki..amióta találkoztam veled minden megváltozott..az érzéseim, a napjaim..minden, persze jó értelemben irántad mély érzéseim vannak..nem csak egy sima fellángolás...
-Jó jó jó értem..-szakítottam félbe nem is tudom miért én idióta..Nagyot is nézett, felálltam, ő is egy kicsit el kezdtem sétálgatni egyre gyorsabban mint egy idióta..
-Jól vagy?-kérdezte szórakozottan
-Te szerelmes vagy belém?-tértem a lényegre miközben hirtelen megálltam előtte
-Nem tudom, lehet..Nem nagyon tudom milyen az..
-Jó, akkor most elmondok valamit..
-Nyugodtan
-Oké, szóval...Nekem te vagy a kedvencem a bandából és nem tudom miért megfogott a zöld szemed és a tulajdonságaid. Én már mindenfélét megálmodtam rólunk, hogy együtt vagyunk és, hogy minden szép és jó, és hihetetlen, hogy itt állok előtted és te olyan sok minden aranyosat mondtál..-és hirtelen elhallgattat ott a szájával..pedig nem fejeztem még be! A kis mocsok..Na mindegy ez sokkal jobb, elgyengültem és visszacsókoltam, körbetekerte a kezeit a derekamon én a nyaka körül az enyémeket és így álltunk a pincébe, ez a csók sokkal másabb volt, mint az előző. Jobb szebb és tökéletes. De minden jó egyszer véget ér..na jó talán nem, de ez igen...sajnos. Miután "elváltunk" egymástól a kis fürti még mindig fogta a derekam én viszont  a mellkasára tettem a mind két kezem, egymásra néztünk és azt hiszem mosolyogtunk de csak azért nem biztos mert sötét volt az biztos hogy én mosolyogtam mint a tejbe tök, Harry magához ölelt és úgy álltunk mikor hirtelen egy nagy ordítás lámpafény Louis ránk támadt..
-Valamit megzavartam talán?-kérdezte "tudatlanul" és akkor kezdtük szép lassan elengedni egymást..
-Semmit..-válaszolta Harry
-Tudom, hogy mit műveltetek itt.. És tudjátok mit? Örülök neki-pattogott..Kis őrült..-Amúgy azért láttalak meg titeket mert telefonált Paul, hogy reméli hamar alszunk mert holnap korán kell bemenni és gondoltuk akkor menni kéne, csak annyira nem akartalak titeket megzavarni
-Akkor menjünk be..-fogta meg a kezemet..a KEZEMEEET!! Reszket a kisujjam!! Elindultunk befele összeszedtük a srácokat..senki se szúrta ki, hogy fogjuk egymás kezét..Szerencse..Indultak ki az ajtón, Ginna csak úgy ment a fiúkkal, Fay meg eléggé elvolt Niallel...- Húhh Farrah! Bennhagytam a dzsekimet és te raktad el gyere mutasd meg hogy hol van!!
-Gyere csak-mosolyogtam. Bementünk a konyhába a széken volt a dzseki, fel is kapta magára. Aztán, hogy engem se felejtsen el gyengéden magához húzott és megcsókolt..olyan jóéjt féleség.. Aztán még adott egy puszit az arcomra, nyújtotta a kezét az ajtónál elengedte és kiment a kocsihoz..Nekem még szerintem nem volt ilyen jó estém..DE most vajon mi lesz? Velem marad vagy nem? Lehet, hogy nem is dobja Tarát..ki tudja..Felmentem, egy csomót beszélgettem Fayjel Ginna most nem jöhetett.. A Harrys ügyet is eléggé kibeszéltük, és csak bíztatott. Hirtelen jött egy sms-em:
 "Jó éjt gyönyörűség, várom a holnapot, hogy találkozzunk 
                                                                                 by: Harry xxx u.i.:aludj jól!<3"
Na ezek után bizti jól alszok..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése